Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
Powiedz jak możemy Ci pomóc

M3 Nieruchomości Sp. z o. o.

Wiadomość została wysłana

Trzymaj rękę na pulsie! Wykonawca
niedługo
powinien się z Tobą
skontaktować.

Wiadomość do:

O specjaliście

Niniejszym mamy przyjemność zaoferować Państwu nasze usługi w zakresie zarządzania i administrowania nieruchomością mieszkaniową. Pracownicy naszej firmy – licencjonowani zarządcy nieruchomości – zagwarantują, że administrowanie będzie wykonywane rzetelnie, według najlepszych standardów zawodowych, z należytą starannością przy maksymalnych zaangażowaniu dla dobra Państwa nieruchomości.
Pod pojęciem administrowania nieruchomością rozumiemy wykonywanie wszelkich czynności administracyjnych wymienionych w ofercie. Działania te maja na celu zabezpieczenie, a gdy jest to możliwe podwyższenie wartości rynkowej powierzonej nam nieruchomości. W rękach Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej pozostają wiążące się z tym decyzje, a zadaniem naszym jest aktywne doradztwo, planowanie oraz realizacja działań zmierzających do osiągnięcia założonych przez Właścicieli celów.
1. Czynniki związane z obsługa Wspólnoty Mieszkaniowej i jej członków:

organizacja Wspólnoty Mieszkaniowej - wystąpienie o nadanie nr NIP, REGON, założenie konta bankowego,
protokolarne przejecie nieruchomości,
weryfikowanie stanu formalnego i faktycznego nieruchomości, prowadzenie wykazu lokali, ich właścicieli i mieszkańców,
nadzór nad opłacaniem podatków i innych opłat publicznoprawnych przypadających od nieruchomości wspólnej, chyba ze są one pokrywane bezpośrednio przez właścicieli poszczególnych lokali,
monitorowanie ubezpieczeń związanych z nieruchomością wspólna,
przygotowywanie i obsługa zebrań właścicieli nieruchomości,
wizytacja nieruchomości,
udzielanie informacji właścicielom oraz użytkownikom lokali,
ciągły kontakt telefoniczny oraz mailowy na linii właściciele nieruchomości – zarządca

2. Czynności związane z gospodarką ekonomiczno – finansową nieruchomości:

prowadzenie pozaksięgowej ewidencji kosztów i przychodów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
przygotowywanie projektów planów gospodarczych (w formie planów rzeczowo – finansowych) oraz korekt tych planów,
przygotowywanie naliczeń opłat za mieszkania na podstawie uchwał Wspólnoty Mieszkaniowej,
przygotowywanie rozliczeń planów gospodarczych,
sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych,
windykacja sądowa,
analiza i nadzór nad windykacją należności od właścicieli lokali w nieruchomości,
rozliczenie z właścicielami lokali opłat z tytułu kosztów utrzymania nieruchomości, kosztów zużytych mediów (odczyty liczników oraz rozliczenie kosztów zużytych mediów co 6 miesięcy), funduszu remontowego,
przygotowywanie przelewów, dokonywanie rozliczeń Wspólnoty Mieszkaniowej poprzez internetowy system obsługi rachunku bankowego,

3. Czynności związane z technicznym utrzymaniem nieruchomości wspólnej:

prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentami technicznej nieruchomości wymaganej przez przepisy prawa budowlanego,
zlecenie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących ich wyposażenie techniczne zgodnie z wymogami prawa budowlanego,
podpisywanie stosownych umów celem zapewnienia dla nieruchomości dostaw energii elektrycznej, energii cieplnej, wody, odprowadzenia ścieków i wywozu śmieci,
kontrola nad utrzymaniem w należytym stanie porządku i czystości pomieszczeń oraz terenów służących do wspólnego użytku właścicieli lokali,
kontrola nad pracą firm odpowiedzialnych za konserwację instalacji technicznych w budynku,
kontrola nad innymi usługami związanymi z funkcjonowaniem nieruchomości,
kontrola nad usuwaniem awarii i ich skutków,
zbieranie ofert dotyczących umów o dostawy, roboty bądź usługi związane z utrzymaniem nieruchomości,
pełnienie funkcji komunikacyjnej pomiędzy firmami zewnętrznymi a właścicielami i użytkownikami nieruchomości.

4. Czynności związane z aktywnym doradztwem oraz planowaniem działań:

ustalanie i wprowadzanie procedur operacyjnych zgodnych z celami właścicieli nieruchomości,
analizowanie, doradzanie i według potrzeb opracowywanie koncepcji działania dostawców usług dla nieruchomości,
analizowanie i doradztwo w zakresie kosztów dotyczących nieruchomości oraz sugerowanie działań optymalizacyjnych,
analizowanie ofert dotyczących umów o dostawy, roboty bądź usługi związane z utrzymaniem nieruchomości oraz doradztwo w w/w zakresie,
przygotowywanie i negocjowanie umów o dostawy, roboty bądź usługi związane z utrzymaniem nieruchomości,
porady prawne związane z bieżącym utrzymaniem nieruchomości wspólnej.

Branża

Obszar działania

Śląskie

Opinie

Brak opinii 0 opinii

Jesteś zadowolonym Klientem firmy?

Dodaj opinię

Otrzymaj bezpłatną wycenę

od specjalistów takich jak M3 Nieruchomości Sp. z o. o.
Co chcesz zlecić lub kupić?

Oferta

Nadzór nad remontami

Śląskie

Nadzór nad wykonywanymi pracami budowlanymi, remontowymi

Zarządzanie Wspólnotami Mieszkaniowymi

Śląskie

Zarządzanie i administrowanie wspólnot mieszkaniowych, budynków komercyjnych.

Kontakt

Formularz kontaktowy

captchaImage
Następny obraz
Klikając w przycisk „Wyślij” wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Oferteo S.A., która będzie ich Administratorem. Mamy siedzibę we Wrocławiu (50‑559) przy ul. Świeradowskiej 51‑57/102A. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu zapewnienia komunikacji pomiędzy Tobą, a tym Dostawcą usług lub produktów, w tym poinformowania Dostawcy kto jest nadawcą wiadomości. Na wypadek rozstrzygania ewentualnych roszczeń lub sporów będziemy przechowywać Twoje dane przez 12 miesięcy. w ten sposób zabezpieczamy interesy Oferteo i wszystkich naszych Użytkowników. Gwarantujemy spełnienie Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, prawo wniesienia sprzeciwu, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji wyżej wymienionego celu. Więcej na temat sposobu, czasu przetwarzania i przekazywania Twoich danych osobowych oraz skarg, znajdziesz w Polityce Ochrony Prywatności.

Adres

ul. Bytomska 5a/1, 41-103 Siemianowice Śląskie

Telefon

793 ••• ••• Pokaż numer

Dane rejestrowe

Firma

Nazwa firmy M3 NIERUCHOMOŚCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Data rozpoczęcia działalności 2014-02-06
NIP 6431764254
Regon 243488192

Siedziba

Kraj Polska
Województwo ŚLĄSKIE
Powiat Katowice
Gmina Katowice
Miejscowość Katowice
Kod pocztowy 40854
Poczta Katowice
Ulica ul. Juliusza Zarębskiego
Numer nieruchomości 7

Kontakt

Email M3NIERUCHOMOSCI@02.PL

Forma prawna

Kod i nazwa podstawowej formy prawnej 1 - Osoba prawna
Kod i nazwa szczegółowej formy prawnej 117 - Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością
Kod i nazwa formy własności 214 - Własność krajowych osób fizycznych

Rejestracja

Organ rejestrowy SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Rodzaj rejestru lub ewidencji 138 - REJESTR PRZEDSIĘBIORCÓW
Data wpisu do bazy REGON 2014-02-21
Data wpisu do rejestru ewidencji 2014-02-21
Data powstania 2014-02-06
Data rozpoczęcia działalności 2014-02-06

Zakres działalności (PKD)

Kod PKD Nazwa
6810Z KUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
Przeważające PKD
4312Z PRZYGOTOWANIE TERENU POD BUDOWĘ
4313Z WYKONYWANIE WYKOPÓW I WIERCEŃ GEOLOGICZNO-INŻYNIERSKICH
4321Z WYKONYWANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH
4329Z WYKONYWANIE POZOSTAŁYCH INSTALACJI BUDOWLANYCH
4331Z TYNKOWANIE
4332Z ZAKŁADANIE STOLARKI BUDOWLANEJ
4334Z MALOWANIE I SZKLENIE
6831Z POŚREDNICTWO W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI
6832Z ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE

Dane zostaną pobrane i zaktualizowane w ciągu kilku minut.
W razie potrzeby prosimy o kontakt przez Formularz kontaktowy.